رقص در باد شرقی

رقص در باد شرقی برای من است
من تمام حرفهای دلم را جمله میکنم و آن را به دست باد شرقی می سپارم تا برقصاندش
بگذار این بار برایم اهمیت نداشته باشد باد نوشته هایم را در کجا می رقصاند
بی نقطه تمام

بایگانی

شماره هشتاد و پنج

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰ ق.ظ

در این شهر من دوباره از نو متولد شدم

زندگی کردم

به پا خاستم

اما گویی دیگر بیش از این جایی در این سرزمین برای من وجود ندارد

باید ترک کنم

برای تمام قلبی که در این سرزمین به جا می‌ماند تا ابد روزی هزاران بار خواهم مرد

نقطه پایان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی