رقص در باد شرقی

رقص در باد شرقی برای من است
من تمام حرفهای دلم را جمله میکنم و آن را به دست باد شرقی می سپارم تا برقصاندش
بگذار این بار برایم اهمیت نداشته باشد باد نوشته هایم را در کجا می رقصاند
بی نقطه تمام

بایگانی

شماره سه

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ
یک ماهی است که آسمان و ماهش را ندیده ام یعنی دیده ام ها اما برای منی که میرفتم مینشستم در حیاط یا از پنجره اتاق قدیمی ام به تماشای آسمان مینشستم این دیدن ها هیچ است البته دوهفته پیش کمی هنگام غروب دیدم آسمان و آن ستاره ی بزرگ و پرنور کنارش را که نمیدانم اسمش چیست اصلا آیا ستاره است یا سیاره
دلم میخواهد خانه ام در بالاترین طبقه ی یک برج خیلی بلند باشد دیوارهایش همه شیشه ای باشد و من هر کجایش که مینشینم آسمانم را ببینم
امشب ماه و ستاره بزرگ و پرنور کناری اش را دیدم

در بیست و نه آذر نوشت که نام آن ستاره پرنور که اولا ستاره نیست و سیاره است ونوس می باشد